کرم

..با کریمان کارها دشوار نیست..

کرم

..با کریمان کارها دشوار نیست..

مشخصات بلاگ


سلام و مهر..



...این وبلاگ به طبع من آراسته شده و نه به موضوعی خاص...

لطفا به وبلاگ دیگه منم سر بزنید، فضایی است کاملا متفاوت


www.jebraeel.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


چال خشک


سلام و نور  دوستان..

 خوبید ؟

الحمدالله ..

فرض گرفتم خوبید ..

شایدم نباشید..

ولی ترجیح می دم فک کنم خوبید، چون نوشتن برام سخت میشه اگه شما خوب نباشید..

نگید داره جو می دها !..

چی می خواستم بگم؟!؟

این مدتی که نبودم رفته بودم اردوی جهادی ..

روستای چال خشگ..

از منطقه هلیلان..

استان ایلام ..

جای شما خالی .. 

معصومیت چهره بچه های کوچیک اونجا که مدتی باهاشون بودم و از اونها درس یاد میگرفتم ولی اونها من رو آقا معلم میدونستند، دیدنی،شنیدنی،خوردنی،حس کردنی، بوییدنی، اصلا همه چیزیی بود..

جای شما خالی..

اونجا یکی رو خیلی دوست داشتم‍؟! براش نگران بودم؟! برام تفلکی بود؟!

نمیدونم !

اسمش هانیه بود..

فعلا عکسش پشت زمینه موبایلمه..

امیدوارم زندگی خوبی برای آیندش در پیش باشه ..

درسته الان خیلی کودکه.. هنوز 7 سالشه ولی امیدوارم خانم خوبی برای همسرش و مادر مهربونی برای بچه هاش باشه..

برم !؟

آره .. بسه..

یاعلی..







هانیه1


هانیه خانم



هانیه 2


هانیه3

  • سعید صدیقی

نظرات  (۲)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    شما چقدر چهرتون مهربون و خوشگل هست

    قصد ازدواج ندارید؟؟
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    منتظر جواب هستم

    :(
    پاسخ:
    سلام عزیز..

    جواب چی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی