کرم

..با کریمان کارها دشوار نیست..

کرم

..با کریمان کارها دشوار نیست..

مشخصات بلاگ


سلام و مهر..



...این وبلاگ به طبع من آراسته شده و نه به موضوعی خاص...

لطفا به وبلاگ دیگه منم سر بزنید، فضایی است کاملا متفاوت


www.jebraeel.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

;JHFOHKI

چهار طبقه با یک چیزی شبیه غار که درب داره.

طبقه اولش مهمان مفاتیح و معراج السعاده ادب فنای مقربانه..

طبقه دوم انگار وقف حسین علیه السلام و صحرای کربلاست..

در طبقه سوم جلسه مباحثه شهید مطهری و ع.ص و  استاد طاهرازده است.

طبقه چهارم میزبان هر آن چیزی است که در طبقه های دیگه جایی نداشته، رمان، کتب روانشناسی و جامعه شناسی .

درب غار رو که باز کنی درست مثل خود غار درونش واضح نیست..

درهمی و تاریکی اوضاع درهمی رو درست کرده .

این کتابخانه من است.

و این منم که همیشه به خودم میگم پس کس این کتابها رو میخونی !؟

میخونم.

ولی انگار من دیر کردم، بعضی چیزها زودتر مهمان کتابخانه ام شدن.

مهمان حبیب خداست.

خصوصا اگر جانماز و آینه و قاب عکس حرم مولا علی باشد.

ولی گردو غبار نه.


باید کاری کرد.


  • سعید صدیقی

نظرات  (۱)

  • منور الفکر
  • یه کم وسعت بیشتر شود..تقریبا شبیه غار متعلق به من است
    و
    این پس کی میخوانمتان هم درد مشترک همه است انگار...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی